Ben jij een georganiseerde, veelzijdige professional die graag een sleutelrol speelt in het dagelijkse kantoorbeheer? Wij zijn op zoek naar een (Financieel) Allround Administratief Medewerk(st)er in de regio Utrecht die ons team komt versterken.

Functieomschrijving:

    ▪ Het invoeren van bonnetjes in het systeem;
    ▪ Het uitvoeren van diverse boodschappen voor kantoorbehoeften;
    ▪ Het aannemen van de telefoon en het afhandelen van inkomende gesprekken;
    ▪ Het ontvangen en begeleiden van bezoekers;
    ▪ Het ondersteunen van andere afdelingen met hun administratie.

    Daarnaast is er ruimte voor uitbreiding van je takenpakket met enkele financiële verantwoordelijkheden, afhankelijk van je vaardigheden en interesse.

    Profiel:

      ▪ Uitstekende organisatorische vaardigheden en een oog voor detail;
      ▪ Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
      ▪ Vermogen om zelfstandig te werken en initiatief te tonen;
      ▪ Ervaring met administratieve taken en een proactieve werkhouding;
      ▪ Flexibiliteit en de bereidheid om bij te springen waar nodig.

      Wat bieden wij?

        ▪ Een parttime functie voor 24-32 uur per week;
        ▪ Werktijden van 08:00 tot 17:00;
        ▪ Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
        ▪ Mogelijkheden voor ontwikkeling en uitbreiding van takenpakket;
        ▪ Deta-vast.

        Waar kom je te werken?

        Welkom bij Pro2Match, jouw nieuwe detacheringsbureau! Bij Pro2Match draait alles om transparantie, winnen, passie, loyaliteit en persoonlijke aandacht. We gaan graag samen met jou op zoek naar de perfecte match die aansluit bij jouw motivatie en expertise. Solliciteer nu en word onderdeel van het team bij Pro2Match.

        Maak kennis met Pro2Match

        Voor vragen kun je mij altijd bereiken via 06-17023761 of mail je vraag naar m.hendriks@pro2match.nl.

        Solliciteer direct!