Hoe ziet je dag eruit?:
Iedere dag brengt weer iets nieuws! Je dag begint met het stellen van prioriteiten. Soms ga je eerst aan de slag met het nabellen van opdrachtbonnen. Vervolgens focus je je op het checken van de werkbonnen van de monteurs. De contracten moeten ook nog worden ingevoerd, daar plan je het einde van de middag voor in. Je zou het haast vergeten door de waan van de dag, maar er moet ook nog gepauzeerd worden. Jij neemt het initiatief en gaat met je collega’s buiten pauze houden. Een strakke deadline, die iedere maand terugkeert, is de maandafsluiting. Hier werk je naar toe in samenwerking met je collega’s. Jij bepaalt wanneer je welke taak gaat doen, als het maar op tijd af is. Houd er rekening mee dat je tussendoor ook nog telefoontjes en e-mails krijgt met allerlei soorten vragen. Kortom, een zelfstandige functie met veel afwisseling, wat het werk leuk houdt!
Functieomschrijving:
Als administratief medewerker verwerk je zo correct, snel en efficiënt mogelijk diverse financiële en administratieve gegevens. Werkzaamheden die je gaat uitvoeren zijn o.a.:
- Invoeren, controleren, corrigeren, accorderen en tijdig factureren van de werkbonnen;
- Registreren, muteren, behandelen en factureren van de contracten;
- Verwerken en versturen van de verkoopfacturen;
- Controleren van de inkoopfacturen en tijdig aanleveren aan de landelijke administratie voor inboeken/verwerken;
- Bijhouden van kasboeken en kasprotocol en tijdig aanleveren aan de landelijke administratie ter controle;
- Invoeren van personele gegevens en mutaties (zoals: overwerk, ploegendiensten, salarissen, verhuisberichten, verzuim);
- Het verzorgen van de maandafsluiting op gestelde deadline.
Profiel:
- MBO+ werk- en denkniveau
- Cijfermatig inzicht
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Kennis van en affiniteit met geautomatiseerde gegevensverwerking
- Je bent woonachtig in regio Utrecht
- Je bent minimaal 32 - 40 uur per week beschikbaar
Wat bieden wij?
▪ Een parttime/fulltime functie voor 32-40 uur per week;
▪ Werktijden van 08:00 tot 17:00;
▪ Salaris: Marktconform
▪ Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
▪ Mogelijkheden voor ontwikkeling en uitbreiding van takenpakket;
▪ Deta-vast.
Waar kom je te werken?
Welkom bij Pro2Match, jouw nieuwe detacheringsbureau! Bij Pro2Match draait alles om transparantie, winnen, passie, loyaliteit en persoonlijke aandacht. We gaan graag samen met jou op zoek naar de perfecte match die aansluit bij jouw motivatie en expertise. Solliciteer nu en word onderdeel van het team bij Pro2Match.
Maak kennis met Pro2Match
Voor vragen kun je mij altijd bereiken via 06-17023761 of mail je vraag naar m.hendriks@pro2match.nl.